X
بازار مراقبت از حیوانات خانگی (Pet Grooming) تا ۲۰۳۲ به ۱۳۵میلیارد دلار می‌رسد.
در ۲۰۲۲ ارزش بازار جهانی مراقبت از حیوانات خانگی، ۶۸.۳میلیارد دلار بود و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰۳۲ به حدود ۱۳۵میلیارد دلار برسد. براساس داده‌های جدید از «Factview Research» این بازار در دورهٔ پیش‌بینی ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۲ با نرخ مرکب سالانهٔ (CAGR) ۷درصد رشد می‌کند. نقش مراقبت از حیوانات خانگی مراقبت از این حیوانات نقشی…
آیندهٔ صنعت هتل‌داری: اینترنت اشیا و تکنولوژی‌های هوشمند در هتل‌ها و استراحتگاه‌های مدرن
اکنون خوشایندهای مهمانان با سرعتی سرسام‌آور تغییر می‌یابد و هتل‌ها و استراحتگاه‌ها به‌سوی بازآفرینی معنای عرضهٔ تجربه‌ای به‌یادماندنی می‌روند. ادغام اینترنت اشیا و فناوری‌های هوشمند فقط یک روند نیست، بلکه تحولی است که قرار است باقی بماند. عنوان گزارش ما چنین است: «روندهای فناوری که صنعت هتل‌داری را شکل می‌دهند». این گزارش توضیح می‌دهد که…
خاورمیانه و آفریقا در مسیر رشد سریع در بازار تجارت الکترونیک B2C
نوشتهٔ یوسل یلکن، بنیان‌گذار و مدیرعامل «yStats» ۱۵اکتبر۲۰۲۴ بازار تجارت الکترونیک در خاورمیانه و آفریقا (MEA) اکنون دچار تغییرات چشمگیری شده است. بنابر گزارش yStats.com با عنوان «بازار تجارت الکترونیک B2C در خاورمیانه و آفریقا ۲۰۲۴» این تغییرات را تحول عادات مصرف‌کنندگان و پیشرفت سریع فناوری شکل داده است. این منطقه تکامل پویایی دارد. بازارهای…

جواد سید حمزه: طراحی سفر مشتری از دید محصول

جواد سید حمزه، مدیر گروه محصول دیجی‌پی می‌گوید یکی از مهم‌ترین چالش‌های میان مدیریت محصول و مارکتینگ طراحی سفر مشتری در بازاریابی خودکار (marketing automation) است. اگر بخواهیم سفر مشتری را فقط با دید بازاریابی و مستقل از محصول طراحی کنیم، در نهایت مشتریان را ناراضی خواهیم کرد. به گفته سید حمزه، تعامل میان مدیران محصول و مدیران بازاریابی، شرط لازم برای ایجاد سفر باکیفیت برای مشتریان است.

الهام عطایی:
Related Post