X
بازار مراقبت از حیوانات خانگی (Pet Grooming) تا ۲۰۳۲ به ۱۳۵میلیارد دلار می‌رسد.
در ۲۰۲۲ ارزش بازار جهانی مراقبت از حیوانات خانگی، ۶۸.۳میلیارد دلار بود و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰۳۲ به حدود ۱۳۵میلیارد دلار برسد. براساس داده‌های جدید از «Factview Research» این بازار در دورهٔ پیش‌بینی ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۲ با نرخ مرکب سالانهٔ (CAGR) ۷درصد رشد می‌کند. نقش مراقبت از حیوانات خانگی مراقبت از این حیوانات نقشی…
آیندهٔ صنعت هتل‌داری: اینترنت اشیا و تکنولوژی‌های هوشمند در هتل‌ها و استراحتگاه‌های مدرن
اکنون خوشایندهای مهمانان با سرعتی سرسام‌آور تغییر می‌یابد و هتل‌ها و استراحتگاه‌ها به‌سوی بازآفرینی معنای عرضهٔ تجربه‌ای به‌یادماندنی می‌روند. ادغام اینترنت اشیا و فناوری‌های هوشمند فقط یک روند نیست، بلکه تحولی است که قرار است باقی بماند. عنوان گزارش ما چنین است: «روندهای فناوری که صنعت هتل‌داری را شکل می‌دهند». این گزارش توضیح می‌دهد که…
خاورمیانه و آفریقا در مسیر رشد سریع در بازار تجارت الکترونیک B2C
نوشتهٔ یوسل یلکن، بنیان‌گذار و مدیرعامل «yStats» ۱۵اکتبر۲۰۲۴ بازار تجارت الکترونیک در خاورمیانه و آفریقا (MEA) اکنون دچار تغییرات چشمگیری شده است. بنابر گزارش yStats.com با عنوان «بازار تجارت الکترونیک B2C در خاورمیانه و آفریقا ۲۰۲۴» این تغییرات را تحول عادات مصرف‌کنندگان و پیشرفت سریع فناوری شکل داده است. این منطقه تکامل پویایی دارد. بازارهای…

پرومتیوم چهار: پنل مدیریت محصول و ذی‌نفعان

در چهارمین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم که با موضوع مدیریت ذی‌نفعان برگزار شد، دانیال ابراهیمی و سام اسعدی، دو مهمان این رویداد، به همراه امین ساجدی، میزبان این برنامه به بحث و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و راه‌کارهای مدیریت ذی‌نفعان در حوزه محصول پرداختند.

دانیال ابراهیمی بر اهمیت شناسایی و درک ذی‌نفعان مختلف در یک پروژه محصول تأکید کرده و می‌گوید: «اولین قدم در مدیریت ذی‌نفعان، شناسایی تمام افرادی است که می‌توانند بر موفقیت یا شکست پروژه تأثیر بگذارند. این افراد می‌توانند شامل مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران، شرکا و حتی رقبای شما باشند.»

سام اسعدی، دیگر میهمان این رویداد باور دارد «مدیر محصول به عنوان رهبر تیم محصول، مسئولیت نهایی مدیریت ذی‌نفعان کلیدی را بر عهده دارد. این افراد شامل ذی‌نفعانی هستند که بیشترین قدرت و نفوذ را در پروژه دارند. شما باید انتظارات هر ذینفع کلیدی را به وضوح مشخص کنید و به طور منظم آنها را از پیشرفت پروژه مطلع کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از بروز سوءتفاهم و درگیری جلوگیری کنید.»

شرکت مشاوره مدیریت و تحقیقات بازاریابی ریوایز، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر انتخاب فردا و مجموعه همکاران سیستم، حامیان برگزاری این رویداد بودند.

مشاهده از آپارات
مشاهده از یوتیوب
Categories: پرومتیوم
الهام عطایی:
Related Post