اخیراً حرکت اول گزارشی از پنج سال فعالیت خود را در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش حرکت اول توانسته در پنج سال گذشته بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان فروش ناخالص (GMV) را از طریق پرتفوی خود محقق ساخته و حجم بازار تعدادی از کسبوکارها را از زمان سرمایهگذاری حرکت اول به 10 برابر برساند.
در این قسمت از برنامه تلوریوم تلاش شده است تا گزارش از منظر روششناسی و محتوا مورد بررسی قرار گیرد. یکی از مشکلات اصلی گزارشهای کسبوکاری در ایران، مشخص نبودن مخاطب هدف و عدم انسجام در گزارشدهی میباشد. گزارش فعالیت حرکت اول نیز از این دو منظر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
اسپانسر این قسمت از برنامه ما رسانه آیدیا است. آیدیا، اخبار اکوسیستم نوآوری ایران را به زبان انگلیسی منتشر میکند.