امین ساجدی، همبنیانگذار رویداد پرومتیوم PM61 میگوید با آمدن کرونا، بیشتر نشستها به صورت آنلاین برگزار شدند و پس از آن نیز چنین رویدادی برای جامعه مدیران محصول کشور برگزار نشده بود. ساجدی اذعان میکند شبکهسازی در دو سال گذشته بهواسطه ابزارهای آنلاین مثل لینکدین صورت گرفته و دیگر زمان آن رسیده بود که مدیران محصول در فضایی فیزیکی گرد هم آیند. به گفته ساجدی، هدف از برگزاری این رویداد انتقال تجریه، شبکهسازی و انجام کارهای مشترک با سایر مدیران محصول است. چنین رویدادهای به رشد تخصص مدیران محصول خواهد انجامید.