فرزان فروغیفر، همبنیانگذار دژینو در حاشیه دورهمی مدیران محصول پرومتیوم که در استودیو تجربه برگزار شد از چالشهای مدیریت محصول در استارتاپهای کوچک و استارتاپهای B2B صحبت میکند. از نظر فروغیفر، نااطمینانی کسبوکار و فضای کاری استارتاپها یکی از عواملی است که موجب ایجاد چالش برای مدیران محصول میشود. اما تمام این چالشها موجب ایجاد فرصتهایی برای کسبوکارهای کوچک و استارتاپها نیز میشود؛ از جمله اینکه موجب کاهش هزینه شکست در استارتاپها میشود. فروغیفر میگوید مدیر محصول در استارتاپهای کوچک باید همزمان هم فهم کسبوکاری داشته باشد و هم بازار و بازاریابی را بفهمد و هم بتواند تحقیقات بازار انجام دهد.
ارسال نظر