در چهارمین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم که با موضوع مدیریت ذینفعان برگزار شد، دانیال ابراهیمی و سام اسعدی، دو مهمان این رویداد، به همراه امین ساجدی، میزبان این برنامه به بحث و تبادل نظر در مورد چالشها و راهکارهای مدیریت ذینفعان در حوزه محصول پرداختند.
دانیال ابراهیمی بر اهمیت شناسایی و درک ذینفعان مختلف در یک پروژه محصول تأکید کرده و میگوید: «اولین قدم در مدیریت ذینفعان، شناسایی تمام افرادی است که میتوانند بر موفقیت یا شکست پروژه تأثیر بگذارند. این افراد میتوانند شامل مشتریان، کارکنان، سرمایهگذاران، شرکا و حتی رقبای شما باشند.»
سام اسعدی، دیگر میهمان این رویداد باور دارد «مدیر محصول به عنوان رهبر تیم محصول، مسئولیت نهایی مدیریت ذینفعان کلیدی را بر عهده دارد. این افراد شامل ذینفعانی هستند که بیشترین قدرت و نفوذ را در پروژه دارند. شما باید انتظارات هر ذینفع کلیدی را به وضوح مشخص کنید و به طور منظم آنها را از پیشرفت پروژه مطلع کنید. این کار به شما کمک میکند تا از بروز سوءتفاهم و درگیری جلوگیری کنید.»
شرکت مشاوره مدیریت و تحقیقات بازاریابی ریوایز، شرکت سرمایهگذاری تدبیر انتخاب فردا و مجموعه همکاران سیستم، حامیان برگزاری این رویداد بودند.