دیجیکالا در هرات؛ آغاز فعالیت بینالمللی و رونمایی از قابلیتهای جدید
دیجیکالا فعالیت خود را در خارج از مرزهای ایران آغاز کرد و شهر هرات افغانستان بهعنوان اولین مقصد انتخاب شد. سفارشها در هرات طی ۷ تا ۱۰ روز و در دو محل تحویل حضوری ارائه میشوند.
همچنین، نسخه جدید اپلیکیشن دیجیکالا با ادغام سرویسهای «فروشگاه»، «سوپرمارکت» و «ارسال ۴۵ دقیقهای» در یک رابط کاربری یکپارچه منتشر شد که گامی برای تبدیل شدن به سوپراپ به شمار میرود.
از دیگر اقدامات جدید، رونمایی از کدهای تخفیف اختصاصی برای فروشندگان است که تنها برای کالاهای مشخص از همان فروشنده قابل استفاده خواهد بود.
دیجیپی: سرمایهگذاری در صندوقهای متنوع از طریق اپلیکیشن
دیجیپی با افزودن صندوقهای درآمد ثابت و طلا به سرویس مدیریت ثروت خود، امکان سرمایهگذاری در این صندوقها را فراهم کرده است. همچنین این شرکت اعلام کرد بهزودی صندوقهای شاخصی، کالایی، املاک و مستغلات و تامین مالی جمعی را نیز به این لیست اضافه میکند.
دیوار: تویوتا و پراید در صدر بازدیدها + همکاری جدید در تبلیغات
دیوار اعلام کرد تویوتا و پراید پربازدیدترین آگهیهای دسته خودرو در این پلتفرم هستند. تویوتا در ۱۳ استان و پراید در ۵ استان صدرنشین بازدیدها هستند. همچنین، دیوار از آغاز همکاری با «یکتانت» در حوزه تبلیغات دیجیتال و قطع همکاری با «تپسل» و «دارتادز» خبر داد.
اسنپپرو: صرفهجویی میلیاردی کاربران در یک سال
اسنپ اعلام کرد سرویس «اسنپپرو» در اولین سال فعالیت خود ۶۲۵ هزار کاربر فعال جذب کرده است. کاربران این سرویس توانستهاند در مجموع ۸۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صرفهجویی کنند. این سرویس در حال حاضر در ۲۹ شهر فعال است.
اکالا: دو برابر شدن فروش و درآمد اینترنتی در سال جاری
اکالا، پلتفرم فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، اعلام کرد فروش اینترنتی این مجموعه به ۲۲۸۸ میلیارد تومان رسیده است. سود حاصل از این فروش ۳۱۹ میلیارد تومان بوده که از نرخ سود فروش حضوری بیشتر است. درآمدهای عملیاتی اکالا در ۶ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
تومن: رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی
شرکت تومن با معرفی سرویس جدید «بانکداری شرکتی»، امکان مدیریت یکپارچه حسابهای بانکی مختلف را از طریق یک پنل برای سازمانها فراهم کرده است.
آروانکلاد: راهاندازی دیتاسنتر در آلمان با نام «گوته»
آروانکلاد اعلام کرد دیتاسنتر ابری جدیدی در کشور آلمان راهاندازی کرده و به احترام شاعر آلمانی، «گوته» نامگذاری کرده است.
پادرو: رشد سه برابری فروش فروشگاههای اینستاگرامی در دوره فیلترینگ
مدیرعامل پادرو اعلام کرد فروشگاههای اینستاگرامی فعال در این پلتفرم طی دوره فیلترینگ از پاییز ۱۴۰۱ تاکنون، موفق شدهاند فروش خود را سه برابر کنند.
اسنپمارکت: معرفی سرویس سمپلینگ برای تست محصولات
اسنپمارکت از سرویس «سمپلینگ» برای معرفی و تست محصولات سوپرمارکتی رونمایی کرد. این سرویس با روشهای مختلف، نمونه محصولات را به مشتریان هدف ارائه میدهد و دادههای بازخورد را در اختیار برندها قرار میدهد.
اتحادیه: برگزاری انتخابات هیات مدیره برای بار سوم
انتخابات هیات مدیره اتحادیه کشوری کسبوکارهای مجازی، ۱۵ بهمن با مشارکت بیش از ۲ هزار نفر از اعضا برگزار شد. رضا الفتنسب، پشوتن پورپزشک و رزا مجتهدزاده از اعضای منتخب هیات مدیره هستند.
میلی: پایبندی به قوانین در معاملات آنلاین طلا
پلتفرم «میلی» با اعلام پایبندی به قوانین، گزارش کرد بیش از ۵۰۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار در بانک سپردهگذاری کرده است. میلی با بیش از ۴.۴ میلیون کاربر، معاملات خود را تحت نظارت انجام میدهد.
ابرزس: ریبرندینگ و تغییر نام به آبالون
ابرزس با تغییر برند خود به «آبالون»، اعلام کرد از تمرکز صرف بر سرویسهای ابری فاصله گرفته و به ارائهدهنده راهکارهای جامع سازمانی تبدیل خواهد شد. لوگوی جدید آبالون به شکل صدف طراحی شده است.
شیدا: آغاز به کار آزمایشی ویاودی جدید
پلتفرم ویاودی «شیدا» با مالکیت بانک گردشگری به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. سریال «آبان» نخستین محصول اختصاصی این پلتفرم است که از ۱۰ بهمن پخش میشود.
نوبیتکس: اضافه شدن ۵ رمزارز جدید
پلتفرم نوبیتکس ۵ رمزارز جدید شامل اینجکتیو، زیکش، دکسی، نیرو و ایثیر را به بازارهای ریالی و تتری خود اضافه کرد.
صندوق نوآوری: افزایش سرمایه به ۵۰ هزار میلیارد تومان
صندوق نوآوری و شکوفایی با تصویب هیات وزیران و تایید شورای نگهبان، سرمایه خود را در یک بازه زمانی سه ساله به ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش میدهد.
اتاقک: ثبت ۳۸ هزار اقامتگاه در داخل و خارج از کشور
پلتفرم اتاقک اعلام کرد تاکنون بیش از ۴ میلیون کاربر ثبتنامی و ۳۸ هزار اقامتگاه در ایران، ترکیه، ارمنستان و آفریقای جنوبی ثبت کرده است. ویلاهای اجارهای ۴۰ درصد درآمد این پلتفرم را تشکیل میدهند.
آپ: فروش ۴۲.۵ درصد سهام به ارزش ۴۶۰۰ میلیارد تومان
شرکت آپ اعلام کرد قصد دارد ۴۲.۵ درصد از سهام خود را به ارزش ۴۶۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. گمانهزنیها از بانک شهر بهعنوان خریدار احتمالی خبر میدهند.
تپسیفود: هزینه و درآمد سرویس جدید در یک سال
گزارشها نشان میدهد توسعه «تپسیفود» و «تپسیدکتر» طی نیمه نخست سال، ۷۵ میلیارد تومان هزینه داشته است. درآمد سرویس تپسیفود در این مدت ۲ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان بوده است.
طلا: خرید ۱.۵ تن طلا از فروشگاههای آنلاین توسط دولت
رییس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد حدود ۱۰ میلیون نفر از طریق پلتفرمهای آنلاین طلا خریدهاند. تاکنون ۱.۵ تن طلا از شرکتهای عرضهکننده آنلاین به بانکها منتقل شده است.
پونیشا: سرمایهگذاری مشترک کران و فیروزه
پلتفرم «پونیشا» از جذب سرمایه توسط شرکت کران و صندوق جسورانه فیروزه خبر داد. کران پیشتر روی ایرانتلنت و سیمرغ سرمایهگذاری کرده است.