چهارمین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم با حضور جمعی از فعالان این حوزه، روز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 برگزار شد. این رویداد که با استقبال چشمگیری مواجه شد، شامل یک پنل تخصصی، دو ارائه و فرصتی برای تبادل نظر و شبکهسازی میان حاضران بود.
در پنل این دورهمی با عنوان «مدیریت ذینفعان: چالشها و راهحلها» سه تن از متخصصان این حوزه، امین ساجدی، دانیال ابراهیمی و سام اسعدی به بحث و گفتگو درباره چالشهای متداول در مدیریت ذینفعان در فرآیند توسعه محصول و ارائه راهکارهایی برای غلبه بر آنها پرداختند.
در ادامه، حامد بختیاری با ارائهای تحت عنوان «تناسب بازار و محصول: مسیری برای خلق محصولاتی موفق» به بررسی اهمیت این مفهوم در دنیای امروز و روشهای عملی برای دستیابی به آن برای محصولات مختلف پرداخت.
صادق زهرهوند، مدیر آکادمی دنیای اقتصاد نیز در ارائهای با عنوان «مالکین معنوی محصول چه کسانی هستند و چه نقشی ایفا میکنند؟» به تشریح نقشها و وظایف ذینفعان مختلف در فرآیند توسعه محصول و همچنین چگونگی ایجاد تعاملی سازنده بین آنها برای خلق محصولاتی ارزشمند و موفق پرداخت.
لازم به ذکر است که این رویداد با حمایت شرکتهای تحقیقات بازار ریوایز، همکاران سیستم، شرکت سرمایهگذاری خطرپذیر تافردا و اسمارتکس برگزار شد.
دورهمی مدیران محصول فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و تجربیات میان فعالان این حوزه و همچنین آشنایی با جدیدترین رویکردها و چالشهای این حوزه است. برگزاری این رویداد به صورت دورهای میتواند به رشد و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران محصول در ایران کمک شایانی کند.
ارسال نظر