رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر
تحقیقات بازار برای امروز (عباس عنایتی)

تحقیقات بازار برای امروز (عباس عنایتی)

عباس عنایتی، مدیر تحقیقات بازار موسسه تحقیقات بازار آگاه می‌گوید یکی از مواقعی که تحقیقات بازار به مدیریت محصول کمک می‌کند، زمانی است که چیز خاصی برای تغییر مد نظرمان نباشد، اما با مشاهده سبک زندگی، فرایندها، انجام نظرسنجی‌ها و سایر روش‌های تحقیقات بازار، می‌توانیم نقطه درد مصرف‌کنندگان را بیابیم. عنایتی می‌گوید صنعت تحقیقات بازار کمتر…

ادامه مطلب

تناسب بازار و محصول؛ حامد بختیاری

تناسب بازار و محصول؛ حامد بختیاری

حامد بختیاری، مدرس برجسته بازاریابی دانشگاه تهران، در چهارمین دوره مدیران محصول پرومتیوم که روز گذشته برگزار شد، از اهمیت و ضرورت تناسب بازار و محصول صحبت کرد. این رویداد که با حضور جمعی از مدیران محصول، کارشناسان بازاریابی و علاقه‌مندان به حوزه محصول و بازاریابی برگزار شد، فرصت مناسبی برای تبادل ایده‌ها و تجربیات…

ادامه مطلب

پرومتیوم چهار: پنل مدیریت محصول و ذی‌نفعان

پرومتیوم چهار: پنل مدیریت محصول و ذی‌نفعان

در چهارمین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم که با موضوع مدیریت ذی‌نفعان برگزار شد، دانیال ابراهیمی و سام اسعدی، دو مهمان این رویداد، به همراه امین ساجدی، میزبان این برنامه به بحث و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و راه‌کارهای مدیریت ذی‌نفعان در حوزه محصول پرداختند. دانیال ابراهیمی بر اهمیت شناسایی و درک ذی‌نفعان مختلف در یک…

ادامه مطلب

نقشه صنعت تحقیقات بازار منتشر شد

نقشه صنعت تحقیقات بازار در ایران که شرکت های فعال در این زمینه را نمایش می دهد توسط سوبازار منتشر شده است. در این نقشه اسامی 26 شرکت تحقیقات بازار بر اساس سال تاسیس آنها فهرست شده و آنها را در چهار دهه طبقه بندی می کند. دهه 2010 با 10 شرکت در مجموع، بیشترین تعداد…

ادامه مطلب

فناوری چگونه در حال تغییر تحقیقات بازار است؟

فناوری چگونه در حال تغییر تحقیقات بازار است؟

تحقیقات بازار یکی از صنایعی است که فناوری روش انجام کسب و کار آن را متحول کرده است. از ظهور گسترده کلان‌داده‌ها (Big Data) تا پیدایش هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، فناوری‌های مختلف به ساده‌سازی فرآیند تحقیقات بازار کمک می‌کنند. با پیشرفت مداوم فناوری و تغییر رفتار مصرف‌کنندگان، برای محققان بازار مهم است که از جدیدترین…

ادامه مطلب

شش دلیل ضرورت تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها

همه عاشق ایده هستند، اما اغلب تصمیم‌گیرندگان، در ابتدای کار تردید دارند روی تحقیقات بازار هزینه کنند یا نه. چرا تحقیقات بازار لازم است؟ کسب‌وکار جدید را مثل الاکلنیگ تصور کنید که ظرافت، روی نوآوری، عزم و تصمیم‌گیری استراتژیک متعادل شده است. در حالی که تأمین مالی، نقطه عطفی در مسیر استارت‌آپ محسوب می‌شود، اما…

ادامه مطلب

نرم‌افزار آزمایش بالینی: نوآوری‌هایی که آینده آزمایش‌های بالینی را شکل می‌دهند.

نرم‌افزار آزمایش بالینی: نوآوری‌هایی که آینده آزمایش‌های بالینی را شکل می‌دهند

آزمایش بالینی، بخش مهمی از فرآیند توسعه و تأیید دارو است. داده‌های حاصل از آزمایش‌های بالینی برای رعایت الزامات نظارتی و اطمینان از کارایی و ایمنی دارو برای مصرف انسان ضروری است. با پیشرفت‌های فناورانه، آزمایش‌های بالینی دقیق‌تر و ساده‌تر شده‌اند و به این ترتیب خطر شکست دارو کاهش یافته است. نرم‌افزارهای آزمایش بالینی و سیستم‌های…

ادامه مطلب

عباس عنایتی: تحقیقات بازار و مدیریت محصول

عباس عنایتی: تحقیقات بازار و مدیریت محصول

عباس عنایتی، مدیر تحقیقات بازار گروه تحقیقاتی آگاه می‌گوید بحث مدیریت محصول زمانی موضوعیت می‌یابد که بدانیم در تمام چرخه عمر محصول نیاز است مدیر محصول از ذهنیت مشتری کاملا با خبر بوده و نیازش را بشناسد تا محصول را تا آنجایی که اهداف سازمان اجازه می‌دهد، با نیاز مشتری همساز کند.

ادامه مطلب

پویان ابراهیمی: از میکروتیک تا پلتفرم هوشمند

پویان ابراهیمی: از میکروتیک تا پلتفرم هوشمند

اسمارت ایکس نام استارتاپی است که در حوزه ارائه خدمات متنوع متصل به صندوق فروش فروشگاه‌ها فعالیت دارد و در دومین دورهمی مدیران محصول به‌عنوان اسپانسر رویداد حضور داشت. پویان ابراهیمی هم‌بنیانگذار اسمارت ایکس از تجربه های خودش در ساخت محصول برای یک بازار جدید صحبت کرد.

ادامه مطلب

رویداد نسل نو، بینش نو

نسل نو، بینش نو: رویدادی برای ارتقای جایگاه تحقیقات بازاریابی

انجمن صنفی شرکت‌های تحقیقات بازاریابی ایران در آستانه‌ی بیستمین سالگرد تأسیس خود، رویدادی حضوری با عنوان نسل نو، بینش نو برگزار می‌کند. هدف این رویداد ارتقای جایگاه و افزایش آگاهی از صنعت تحقیقات بازاریابی در ایران است. مخاطبان این رویداد نیم‌روزه صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد برندهای بزرگ، مشاوران، دانشگاهیان، علاقه‌مندان به تحقیقات بازار و همه‌ی…

ادامه مطلب

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت مطلع گردید

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت مطلع گردید