عباس عنایتی، مدیر تحقیقات بازار موسسه تحقیقات بازار آگاه میگوید یکی از مواقعی که تحقیقات بازار به مدیریت محصول کمک میکند، زمانی است که چیز خاصی برای تغییر مد نظرمان نباشد، اما با مشاهده سبک زندگی، فرایندها، انجام نظرسنجیها و سایر روشهای تحقیقات بازار، میتوانیم نقطه درد مصرفکنندگان را بیابیم.
عنایتی میگوید صنعت تحقیقات بازار کمتر از 500 میلیارد تومان میارزد. به عبارتی به ازای عر ایرانی، کمتر از 6 هزار تومان هزینه تحقیقات بازار میشود.
به گفته عنایتی، هوش مصنوعی، فراگیرشدن استفاده از گوشیهای هوشمند و شبکههای اجتماعی، و تعامل در تجربه مشتری از مهمترین روندهای تحقیقات بازار در سال جدید است.
مشاهده ویدئو در یوتیوب: