مجتبی ذوالفقاری، کارشناس توسعه کسبوکار و متخصص حوزه مارکتپلیسها درباره مارکتپلیس میگوید نحوه برخورد با مشکلاتی که مشتریان با آن طرفاند بسیار مهم است. پیگیری دقیق شکایات و گلایههای مشتریان و کاربران، عامل مهمی در حفظ و نگهداشت آنان است. ذوالفقاری میگوید مارکتپلیسها باید سیاستهایی را پیش بگیرند که رضایت مشتری را جلب کند، چرا که این امر در نهایت به نفع کسبوکار خواهد بود. مجتبی ذوالفقاری مترجم کتاب راهنمای مارکتپلیسها نیز میباشد که به همت نشر برآیند منتشر شده است.
ارسال نظر