سومین دورهمی مدیران محصول پرومیتیوم، به میزبانی مشترک رسانه تحقیقات بازار روند و جامعه مدیران محصول ایران و با اسپانسری نرمافزار مدیریت مشتریان دیدار برگزار شد.
در این رویداد پنلی با موضوع پروداکت دیسکاوری برگزار شد. سامان بخشی، فاطمه خرم و ساناز رحیمی میهمانان پنل بودند و امین ساجدی بهعنوان میزبان پنل با میهمانان به گفتگو پرداختند. در این پنل، مهمانان به کشف خواستهها و نیازهای مشتریان و کاربران در حوزه مدیریت محصول پرداختند و به مواردی از قبیل بهینهسازی هزینه و فایده و روند کاهش شرایط عدم اطمینان در مورد ایده یا مسئله اشاره کردند. پس از آن دو انتقال تجربه نیز صورت پذیرفت.
در انتقال تجربه اول، امین ربانیان (مدیر محصول نرم افزار مدیریت مشتریان دیدار) با اشاره به این که بنچمارک مناسب میتواند چه تاثیر خوبی روی طراحی یک محصول کاربرپسند داشته باشد صحبت کرد. ربانیان فرایند طراحی، اجرا، پیادهسازی و فروش یک محصول را با استفاده از تجربه خود در مدیریت محصول نرمافزار دیدار بیان کرد و در انتها کتاب واقعیتهای جدید کسبوکار (نوشته جیسون فراید و ترجمه حمید محمودزاده) را به رایگان به میهمانان هدیه کردند.
در بخش دوم انتقال تجربه، عباس عنایتی، مدیر تحقیقات بازار شرکت آگاه درباره روندهای تحقیقات بازار در دنیا صحبت کرد. به گفته عنایتی، بحث مدیریت محصول زمانی موضوعیت مییابد که بدانیم در تمام چرخه عمر محصول، نیاز است مدیر محصول از ذهنیت مشتری کاملا با خبر بوده و نیازش را بشناسد تا محصول را تا آنجایی که اهداف سازمان اجازه میدهد، با نیاز مشتری همساز کند. عنایتی اضافه کرد بودجه تحقیقات بازار در تمام دنیا از استاندارد خاصی پیروی میکند، اما در ایران بخش بزرگی از بودجههای تحقیقات بازاریابی به بخش مارکتینگ اختصاص مییابد.