رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر
رونمایی از آینده: 10 روند تحقیقات بازار که باید در سال 1403 به آن‌ها توجه کرد

رونمایی از آینده: 10 روند تحقیقات بازار که باید در سال 1403 به آن‌ها توجه کرد

تحقیقات بازار نقشی حیاتی در درک پویایی در حال تغییر رفتار و ترجیحات مصرف‌کننده ایفا می‌کند. این تحقیقات، بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند. با ورود به سال 1403، بررسی روندهای نوظهوری که آینده‌ی تحقیقات بازار را شکل می‌دهند، ضروری است.…

ادامه مطلب

سومین دورهمی مدیران محصول پرومیتیوم برگزار شد

سومین دورهمی مدیران محصول پرومیتیوم برگزار شد

سومین دورهمی مدیران محصول پرومیتیوم، به میزبانی مشترک رسانه تحقیقات بازار روند و جامعه مدیران محصول ایران و با اسپانسری نرم‌افزار مدیریت مشتریان دیدار برگزار شد. در این رویداد پنلی با موضوع پروداکت دیسکاوری برگزار شد. سامان بخشی، فاطمه خرم و ساناز رحیمی میهمانان پنل بودند و امین ساجدی به‌عنوان میزبان پنل با میهمانان به گفتگو…

ادامه مطلب

سومین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم

سومین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم برگزار می‌شود

سومین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم با موضوع پروداکت دیسکاوری برگزار خواهد شد. این دورهمی با اهداف انتقال تجربه، شبکه‌سازی‌سازی، تقویت جامعه مدیران محصول و ایجاد پل ارتباطی میان تحقیقات بازار و مدیران محصول برگزار می‌شود. در پنل این برنامه، دو تن از مدیران برجسته اکوسیستم استارتاپی حضور خواهند داشت. زنجیره ارزش محصول، کشف و بهبود مداوم…

ادامه مطلب

امین ربانیان: دیدن محصول با عینک ذی‌نفعان

امین ربانیان: دیدن محصول با عینک ذی‌نفعان

امین ربانیان، می‌گوید مدیر محصول باید خود را جای مدیران مختلف سازمان بگذارد و از دید آنان نیز به محصول خود بنگرد. به گفته ربانیان، بهینه‌سازی محصول از منظر واحدهای مختلف سازمان می‌تواند به مدیر محصول کمک کند تا جایگاه مناسب خود را در سازمان بیابد.

ادامه مطلب

رویداد تخصصی بازاریابی و رسانه nexUP، فرصتی برای تبادل تجربیات و دانش

رویداد تخصصی بازاریابی و رسانه nexUP، فرصتی برای تبادل تجربیات و دانش

آژانس نکسلوکس، برگزار کننده رویدادهای تخصصی در حوزه بازاریابی و رسانه، از برترین مدیران مارکتینگ کشور برای حضور در رویداد nexUP دعوت به عمل آورده است. این رویداد که در تاریخ 14 اسفند ماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می‌شود، فرصتی برای تبادل تجربیات و دانش بین فعالان این حوزه خواهد بود. در این…

ادامه مطلب

علیرضا حاتمی‌فر: پرسونا، تحقیقات بازار و مدیریت محصول

علیرضا حاتمی‌فر: پرسونا، تحقیقات بازار و مدیریت محصول

دکتر حاتمی‌فر، مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار دال بازار، از افراد باتجربه حوزه تحقیقات بازار است و در این دورهمی به ارائه تجربیات خودش در کمک به تیم‌های محصول جهت طراحی بهتر محصولات مناسب با مخاطب پرداخت. به باور حاتمی‌فر، گاهی دانستن مواردی به ظاهر کم‌اهمیت درباره، تاثیر زیادی در آنچه که به عنوان محصول برای…

ادامه مطلب

بررسی گزارش 1401 دیجی‌پی

بررسی گزارش 1401 دیجی‌پی

در سال‌های اخیر به‌دلیل نرخ تورم بیش از ۴۰٪ در ایران، نوسانات ارزی و سایر مشکلات اقتصادی شاهد کاهش شدید قدرت خرید دهک‌های مختلف درآمدی و تمایل آن‌ها به دریافت تسهیلات خُرد بوده‌ایم. اما از آنجایی که فرایند دریافت وام از بانک‌ها و مؤسسات مالی، به‌عنوان اصلی‌ترین مراجع وام‌دهی در کشور، بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرسا بوده…

ادامه مطلب

سوپل، اولین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان ایرانی آغاز به کار کرد

سوپل، اولین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان ایرانی آغاز به کار کرد

سوپل، اولین پلتفرم تخصصی طبقه‌بندی نظردهندگان ایرانی، با سرمایه‌گذاری مشترک سوبازار و ایپل آغاز به کار کرد. این پلتفرم با ایجاد گروه بزرگی از نظردهندگان که به شکل تخصصی بخش‌بندی شده‌اند، سازمان‌ها و کسب و کارها را از نظرات بخش‌های انتخابی جامعه آگاه می‌کند. در سوپل، نظردهندگان در قبال دریافت مبالغ نقدی و غیرنقدی، سازمان‌ها…

ادامه مطلب

دیجی کالا

گزارش ارزش‌گذاری و تحلیل کسب و کار دیجی‌کالا منتشر شد

در این گزارش نویسندگان با بررسی 600 سفارش دیجی‌کالا در طی 8 سال و استفاده از اعداد موجود در URL سفارش‌ها، توانسته اند تعداد سفارش‌های دیجی کال را تخمین بزنند. در مرحله بعد با تخمین میانگین ارزش سفارش‌ها در نهایت میزان کل فروش ناخالص دیجی‌کالا را در سال‌های مختلف محاسبه کرده اند. بنابراین گزارش تعداد کل سفارش‌های…

ادامه مطلب

راهنمای مارکت‌پلیس‌ها

راهنمای مارکت‌پلیس‌ها

ساخت یک بازار آنلاین موفق، چالشی است که نیاز به دانش و تجربه دارد. کتاب راهنمای بازاریابی برای ساخت بازارهای آنلاین موفق، راهنمایی‌های ارزشمندی را در مورد پیچیدگی‌های این کار ارائه می‌دهد. یکی از چالش‌برانگیزترین جنبه‌های ساخت بازارهای آنلاین، مقیاس‌گذاری مؤثر آنها است. کتاب راهنمایمارکت‌پلیس‌ها، استراتژی‌های مؤثری را برای دستیابی به رشد پایدار ارائه می‌دهد. این…

ادامه مطلب

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت مطلع گردید

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت مطلع گردید