از تغییرات مدیریتی اسمارتک، مالیات بر ارزش افزوده تاکسیهای اینترنتی، رکوردشکنی پیمان در تراکنشهای مالی تا رشد دو برابری درآمد تپسی در نیمه اول سال ۱۴۰۳
سرویس جدید فودرو اسنپفود: تجربه غذاخوری با تخفیف در رستورانها
سرویس جدید «فودرو» از اسنپفود به کاربران این امکان را میدهد تا با انتخاب رستورانهای حضوری و دریافت تخفیفهای ویژه، غذای خود را سفارش دهند.
ارزشگذاری ۱۲۷۶ میلیارد تومانی شیپور و برنامهریزی برای ورود به بورس
شیپور در اردیبهشت ۱۴۰۳ به ارزش ۱۲۷۶ میلیارد تومان…
در سال ۱۴۰۲، جاباما، یکی از بزرگترین پلتفرمهای رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران، گزارشی جامع از عملکرد خود منتشر کرد که نشاندهنده رشد چشمگیر این پلتفرم در میان کاربران و اقامتگاهها است. این گزارش به بررسی دستاوردها، چالشها و روندهای کلیدی حوزه رزرو آنلاین پرداخته و اطلاعاتی مهم درباره تعداد کاربران، رشد رزروها و رفتارهای…
تحقیقات بازار نقشی حیاتی در درک پویایی در حال تغییر رفتار و ترجیحات مصرفکننده ایفا میکند. این تحقیقات، بینشهای ارزشمندی را ارائه میدهد که کسبوکارها میتوانند از آنها برای تصمیمگیری آگاهانه و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند. با ورود به سال 1403، بررسی روندهای نوظهوری که آیندهی تحقیقات بازار را شکل میدهند، ضروری است.…
سومین دورهمی مدیران محصول پرومیتیوم، به میزبانی مشترک رسانه تحقیقات بازار روند و جامعه مدیران محصول ایران و با اسپانسری نرمافزار مدیریت مشتریان دیدار برگزار شد.
در این رویداد پنلی با موضوع پروداکت دیسکاوری برگزار شد. سامان بخشی، فاطمه خرم و ساناز رحیمی میهمانان پنل بودند و امین ساجدی بهعنوان میزبان پنل با میهمانان به گفتگو…
سومین دورهمی مدیران محصول پرومتیوم با موضوع پروداکت دیسکاوری برگزار خواهد شد. این دورهمی با اهداف انتقال تجربه، شبکهسازیسازی، تقویت جامعه مدیران محصول و ایجاد پل ارتباطی میان تحقیقات بازار و مدیران محصول برگزار میشود.
در پنل این برنامه، دو تن از مدیران برجسته اکوسیستم استارتاپی حضور خواهند داشت. زنجیره ارزش محصول، کشف و بهبود مداوم…
امین ربانیان، میگوید مدیر محصول باید خود را جای مدیران مختلف سازمان بگذارد و از دید آنان نیز به محصول خود بنگرد. به گفته ربانیان، بهینهسازی محصول از منظر واحدهای مختلف سازمان میتواند به مدیر محصول کمک کند تا جایگاه مناسب خود را در سازمان بیابد.
آژانس نکسلوکس، برگزار کننده رویدادهای تخصصی در حوزه بازاریابی و رسانه، از برترین مدیران مارکتینگ کشور برای حضور در رویداد nexUP دعوت به عمل آورده است.
این رویداد که در تاریخ 14 اسفند ماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار میشود، فرصتی برای تبادل تجربیات و دانش بین فعالان این حوزه خواهد بود.
در این…
دکتر حاتمیفر، مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار دال بازار، از افراد باتجربه حوزه تحقیقات بازار است و در این دورهمی به ارائه تجربیات خودش در کمک به تیمهای محصول جهت طراحی بهتر محصولات مناسب با مخاطب پرداخت. به باور حاتمیفر، گاهی دانستن مواردی به ظاهر کماهمیت درباره، تاثیر زیادی در آنچه که به عنوان محصول برای…
در سالهای اخیر بهدلیل نرخ تورم بیش از ۴۰٪ در ایران، نوسانات ارزی و سایر مشکلات اقتصادی شاهد کاهش شدید قدرت خرید دهکهای مختلف درآمدی و تمایل آنها به دریافت تسهیلات خُرد بودهایم. اما از آنجایی که فرایند دریافت وام از بانکها و مؤسسات مالی، بهعنوان اصلیترین مراجع وامدهی در کشور، بسیار زمانبر و طاقتفرسا بوده…