در حاشیه همایش مارکتوی، سوده حبیبی (مدیرعامل شرکت ریوایز) به پرسشهای رسانه آیدیا پاسخ داد. سوده حبیبی از فعالان حوزه تحقیقات بازار و مدرس این حوزه است. حبیبی درباره وضعیت تدریس تحقیقات بازاریابی در دانشگاه و ارتباط آن با تجربه سخن میگوید. به گفته حبیبی، در ایران به دلیل فقدان آموزشهای مناسب دانشگاهی، تجربه نقش بسیار مهمی در صنعت تحقیقات بازار ایفا میکند.
با توجه به اینکه فیلم ویدئو از یوتیوب منتشر میشود، لطفا برای مشاهده مصاحبه فیـ.ـلتـ.ـرشکن خود را فعال کنید.