در حاشیه کنفرانس مارکتوی، اولین کنفرانس تحقیقات بازاریابی ایران، با مهدی نجاری مدیرعامل شرکت تاپلنس به گفتگو نشستیم
به گفته مهدی نجاری، مدیرعامل شرکت تحقیقات بازاریابی تاپلنس، عدم شناخت صنایع و شرکتها از خدمات نسل دوم شرکتهای تحقیقات بازاریابی، انگیزهای برای برگزاری همایش مارکتوی بوده است. مهمترین هدف نسل جدید شرکتهای تحقیقات بازاریابی، همگامی با تغییرات فناورانه میباشد. نجاری میگوید شرکتهای تحقیقات بازار نه رقیب واحدهای تحقیقات بازاریابی درون شرکتی، که منبعی برای تغذیه مطالعات مرتبط با تدوین استراتژی بر اساس نیازهای مجموعه میباشد.